جهانبخش: شرایط ما پس از ۱۰ نفره شدن سخت شد

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: داور با رد پنالتی ما مقابل ازبکستان حرکت خنده‌داری انجام داده و نتیجه را عوض کرد.

به گزارش مشرق، علیرضا جهانبخش پس از تساوی بدون گل دیدار تیم ملی مقابل ازبکستان، اظهار داشت: در نیمه اول تیم برتر بودیم. کنترل بازی را در اختیار داشتیم و سعی کردیم شانس گلزنی بیشتری ایجاد کنیم. هرچند خیلی موقعیت به وجود نیاوردیم. پس از ۱۰ نفره شدن، کار مقداری برای ما سخت شد اما قبلش کنترل بازی بیشتر دست ما بود.

وی افزود: پنالتی که رد شد خیلی می‌توانست تاثیرگذار باشد. حتی با وجود ۱۰ نفره شدن می‌توانستیم با آن پنالتی که صد در صد درست بود، بازی را برنده شویم اما به این نسبت که در خانه حریف بازی کرده و مقابل هواداران ازبکستان ۱۰ نفره شدیم، کسب یک امتیاز مناسب بود.

کاپیتان تیم ملی درباره نقش VAR  و داور در این مسابقه گفت: برای حردانی کارت قرمز داشت و خود ما هم این حس را داشتیم که اخراج می‌شود اما رد شدن پنالتی خنده‌دار بود. پس از بازی چند بار آن صحنه را دیدیم. قطعا پنالتی بود اما متاسفانه داور نتیجه را عوض کرد.

چهانبخش ادامه داد: شنیدم قبل از بازی بازیکنان حریف درمورد شرایط نفرات ما صحبت کرده‌اند اما با تمام احترام، اختلاف ۲ تیم و بازیکنانشن خیلی زیاد است. آنها هیچ وقت در لیگ‌های معتبر اروپا بازی نکرده‌اند و این مقایسه برای من خنده‌دار بود. حتی امروز ۱۰ نفره هم نتوانستند ما را ببرند. برای من خیلی عجیب بود که آنها درباره اختلاف و کیفیت بازیکنان صحبت کردند.

وی درباره برگزاری بازی با قطر در دبی، عنوان کرد: ترجیح می‌دادیم بازی در ایران برگزار شود و از امتیاز میزبانی استفاده کنیم اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد. بازی در امارات از لحاظ کیفیت زمین و تمرینات هم می‌تواند روی عملکرد ما خیلی تاثیرگذار باشد. قطعا برای کسب ۳ امتیاز به زمین می‌رویم و بازی به مراتب بهتری نسبت به دیدار امروز انجام می‌دهیم.

بازیکن تیم ملی درپاسخ به اینکه آیا دنبال جبران شکست از قطر در جام ملت‌های آسیا هستند، عنوان کرد: این بازی برای بازیکنان، کادرفنی، هواداران و مجموعه تیم ملی می‌تواند بدلیل خاطره تلخ به جا مانده از جام ملت‌ها خیلی حائز اهمیتی باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس